စက်မှုလယ်ယာ - အိုင်တီရဲသွေး နည်းပညာ

Latest

Monday, December 7, 2020

စက်မှုလယ်ယာ

 

စက်မှုလယ်ယာ

လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများနှင့် ပတ်သက်၍ လေ့လာအသုံးချစရာများ၊ အရစ်ကျစနစ်ဖြင့် ဝယ်ယူရရှိနိုင်သော လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများစာရင်းစသည်တို့ကို စက်မှုလယ်ယာ Application မှာ ကြည့်ရှုနိုင်ပါပြီ။

စက်မှုလယ်ယာ Application တွင် ပါဝင်သော လုပ်ဆောင်ချက်များမှာ အောက်ပါအတိုင်း ဖြစ်ပါသည်။
• လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများ၏ စက်အသွားနှုန်းဆန်းစစ်နိုင်ခြင်း
• လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများ ဝယ်ယူမြှပ်နှံရငွေအပေါ် တစ်နှစ်စာ အရှုံး/အမြတ်တွက်ချက်နိုင်ခြင်း
• လယ်ယာမြေအကျယ်အဝန်းကိုလိုက်၍ လုပ်ငန်းကြာမြင့်ချိန် တွက်ချက်နိုင်ခြင်း
• သုံးစွဲမည့် ထွန်ယက်ရေးလုပ်ငန်းသုံးကိရိယာများနှင့် ကိုက်ညီမည့် အင်ဂျင်စွမ်းအားရှိသည့် ထွန်စက်ကြီးရွေးချယ်ရန် တွက်ချက်နိုင်ခြင်း



• လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများအား စက်မောင်းနာရီအလိုက် ထိန်းသိမ်းကြံ့ခိုင်မှု ပြုလုပ်ရန် ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း
• တောင်သူများအား ဝန်ဆောင်မှုပေးလျက်ရှိသော ဌာနလုပ်ငန်းများအား ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း
• အရစ်ကျစနစ်ဖြင့် ဝယ်ယူနိုင်သည့် လယ်ယာသုံးစက်ကိရိယာများစာရင်းအား ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း
• ဆက်သွယ်စုံစမ်းနိုင်သည့် ဖုန်းနံပါတ်များအား ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း

စက်မှုလယ်ယာ Application နှင့် ပတ်သက်၍ နောင်တွင်လည်း ပိုမိုကောင်းမွန်စေရန် လိုအပ်သည်များအား ထပ်မံဖြည့်စွက်ကာ Version အသစ်၊ အသစ်များကို လွှင့်တင်ပေးသွားမည် ဖြစ်ပါသည်။
 အောက်က Link မှာ ဝင်ဒေါင်းယူပါ။
Download now
#Thank you
#KNSMODAPP
ဒေါင်းယူရန် LINK »» https://bit.ly/3owIT8Q



No comments:

Post a Comment

Followers